Isnin, 11 Jun 2012

ERTI KEBAHAGIAAN...

Perjalanan adalah satu kenikmatan tersendiri...

 Alhamdulillah, syukur byk2 kpd Allah SWT, ustazah masih dipinjamkan nyawa utk terus bernafas dan yg paling penting masih dalam iman dan islam..berakhir lah cuti sekolah pertengahan tahun selama 2 minggu, ustazah rasa cuti kali ni bahagia betul hati ini...

waaaahhh...seronoknya cuti sekolah kali ni, lepas habis je kelas tambahan terus suami bawa bercuti ke Pulau Tinggi yg terletak di Mersing..Subhanallah cantik betul pulau tinggi tu, air lautnye jernih, udaranya segar dan nyaman makanan pulak ikan2 dan sotong2 yg freesh, mmg terbaik dari ladang...terima kasih byk2 kpd en suami yg baik hati, penug dgn kasih sayang, terima kaseh abg, lain kali bawak jln2 lagi ye!

Bahagia betul rasa hati ni..

Dapat juga berbakti kepada ibu dan bapa sepanjang cuti ni, jalan2 dgn mak bak, adik2 n anak2 saudara ke putrajaya kl, bawak mak n adik2 berjalan n berkelah di mersing, belanja adik2 makan n baju2 baru, jalan2 mandi pantai, mmg best. Anak2 murid ustazah ada tolong mak ayah tak sepanjang cuti sekolah ni?

Alhamdulillah. hari ni juga bermula sesi persekolah penggal ke dua, terubat sudah rindu ustazah pada anak2 murid sekalian, haih ape tak rindunya dah biasa mengadap gelagat dan telatah kalian yg pelbagai tu, bila duduk sorang2 tu terkenang2 la pada awak semua, menghitung la waktu bila sesi persekolahan akan bermula...selamat kembali ke sekolah dan selamat berlajar dgn bersungguh2 okey!

Bahagia betul rasa hati ni..

pujangga berkata:

" sekali waktu lakukanlah perjalanan untuk menyegarkan semula suasana hidup, untuk melihat perihal dunia di luar dunianya, untuk melihat hal2 baru, negeri2 lain. perjalanan adalah satu kenikmatan tersendiri. "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan