Jumaat, 11 Mei 2012

Dapatan dari Kursus Induksi SSM 2012


Kenangan : (tengah) Ustazah yang cute..... hahahaaa

 Catatan 1 :

Dengan kasih sayang:

..Sentuhlah hati pelajar kita dengan penuh kasih sayang, sebagaimana kita tersentuh dan menyentuh perasaan orang yang kita sayang..hmm, rasanya ustazah dah berusaha menyentuh, dan ustazah sayang! Adakah mereka tersentuh dan sayang pada ku??? (*-*)

Catatan 2 :

Kajian kes:

..Dapatan kajian mendapati,kesalahan disiplin pelajar semakin meningkat kerana ramainya guru perempuan. Lebih mengejutkan rupa2nya kerana guru perempuan sering melukakan hati pelajar!..murid2 ku, seandainya ustazah ada melukakan hati kalian, maafkan ustazah ye! jgn jerana kesilapan ini kalian gagal menjadi manusia berguna..

Catatan 3 :

Guru Penyayang murid cemerlang:

...Cikgu2 telah diperkenalkan dgn kempen guru penyayang, masuk kelas cepat tepat waktu, mengajar bersungguh2 dgn penuh kaseh sayang, anak2 murid jgn dimarah, jgn dijeling, apatah lagi di denda dan dirotan, jangan! supaya nnt lahir la murid yang cemerlang..Mudah-mudahan BERKESAN lah yer,jgn cikgu aje bersungguh bersayang2 nnt murid2 pulak akhlak melayang,pelajaran terbang, perangai naik tocang..

 p/s : Doakan moga ustazah dan cikgu2 lain lulus dalam exam induksi nie... banyak yg dapat diambil pengajaran dan perlu dibuat tindakan... huhuhuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan